piątek, 30 grudnia 2016

komplecik na chrzest

Witajcie w piątkowy poranek, słoneczko świeci ale mróz szczypie policzki. 
Na rozgrzanie proponuję komplecik złożony z jamnikowego albumu i karteczki książkowej jako pamiątka Chrztu św.
Jako bazę kartki wykorzystałam papier Remember - świetnie się sprawdza w tej roli, z niego również wycięłam serwetki oraz banery M. Jak widzicie z serwetkami też nie ma najmniejszego problemu wychodzą rewelacyjnie.
Dodatkową ozdobą okładki dodająca lekkości i wdzięcznej dziewczęcej urody jest kokardka z cudownymi przeszyciami.

Środek to oczywiście życzenia, które również wydrukowałam na wspomnianym wyżej papierze Remember. Część książkowa wyeksponowana jako przestrzenny obrazek z błyszczącymi malutkimi kryształkami.
Do kompletu choć w ciut innej kolorystyce powstał album jamniczek, wnętrze czyściutkie białe pozwala na inwencję twórczą rodziców 

Tutaj przyozdobiony został nasz baner M małymi mlecznymi opalizującymi kryształkami. Natomiast główna kompozycja nawiązuje do przedstawianej powyżej kartki.

Materiały użyte w pracy, które możecie nabyć w APScraft to:




Pozdrawiam cieplutko

6 komentarzy:

  1. Elegancki i bardzo słodki komplecik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała pamiątka...rodzice na pewno będą zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pamiątki na długo zostają zapamiętane, i na dodatek zostają na zawsze:) Piękna pamiątka, ja byłabym zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że obdarowani również są zachwyceni.

      Usuń