środa, 25 stycznia 2017

Gościnnie - Renata

Witam w środowy poranek i zapraszamy na mini cykl - gościnnego projektowania,
 do którego zaprosiliśmy Renatę.


Witam serdecznie

Dziękuję za zaproszenie do gościnnego projektowania w okresie od stycznia do marca tego roku.
Mam na imię Renata. W blogowym świecie pojawiam się pod nazwą "Karteluszki Reni" i pod tą nazwą prowadzę regularnie od kilku lat bloga http://karteluszki-reni.blogspot.com .
Tworzę dla siebie, rodziny, znajomych, jak również do szuflady. Najchętniej wykonuję kartki, pudełka, notesy, zakładki, przepiśniki czy albumy.
Moje prace powstają czasami pod wpływem chwili, niekiedy na wyzwania, często w ramach relaksu po trudach dnia codziennego.
Tworzę w różnych stylach, coraz częściej sięgam po media. Stosuję różnorodne produkty dostępne na rynku.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę - warstwową, z delikatnym użyciem maski i pasty strukturalnej, w której wykorzystałam produkty APScraft - kwiatki wycięte wykrojnikiem Margaretka, piękne liście, a także gałązki winorośli. Kompozycję wzbogaciłam taśmą bawełnianą z cytatem oraz przepięknymi mieniącymi się mini kryształkami. Napis odbity stemplem na uroczym banerku z wykrojnika Baner M.









Dziękuję za uwagę
Renata - Karteluszki Reni



15 komentarzy:

  1. Piękna karteczka! Przemyślana i pięknie skomponowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kolorystyka jak i kompozycja.Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję gościnnych występów.
    Kartka jest śliczna. Zaintrygowały mnie kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję gościnnych występów.
    Kartka jest śliczna. Zaintrygowały mnie kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kolorystyka...śliczna ta bawełniana wstążka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu gratuluję gościnnych występów. Tworzysz piękne prace.
    Kartka jest na bogato. I warstwy i kompozycja 😃 I inne dodatki. Podoba mi się tło. Coś tam ciapnięte, ale nie za dużo 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję gocinnego projektowania, kartka przepiękna, cudne kwiaty i swietne te przeszycia :D

    OdpowiedzUsuń