piątek, 21 lipca 2017

Ślub w błękicie

Witajcie piątkowo :)

Czas wakacji to czas wzmożonych ślubów i ja dzisiaj przychodzę do Was
ze ślubnym exploding box'em w błękicie.
Bazę wycięłam z zachomikowanego między papierami świetnego bazowego papieru
- mam nadzieję, że już w niedalekiej przyszłości powróci na sklepowe półki.
Środek box'a zdobi bardzo mocno ukwiecony najmniejszymi kwiatami Clematisa
wykonanymi na ciepło z foamiranu - tort.
W parze z cudnymi Clematis'owymi maluszkami idą delikatne pnącza fasoli.
Natomiast wierzch tortu zdobią srebrne obrączki,
które możecie zakupić w APScraft również w kolorze złota.
Do ozdobienia ścianek box'a użyłam między innymi sprawdzającymi się w tej roli idealnie 
banerami - tutaj baner D, lecz w sklepie dostępne są jeszcze banery L i baner M.
Idealnie wpasowują się w boki box'ów jak i świetne są na wszelkiego rodzaju kartkach, nie tylko jako bazy pod napisy, ale również jako ozdobniki same w sobie, a i ich cena też jest rewelacyjnie niska :)







Oczywiście mojej pracy nie stworzyłabym bez maszynki wycinająco-tłoczącej a co za tym idzie, aby nam dobrze pracowała niezbędne są świetne łożyska oraz dobrej jakości płytki. 



I jeden i drugie możecie znaleźć na sklepowych półkach w przystępnych cenach a płytki nawet w kilku rozmiarach, które pasują do takich maszynek jak: Big Shot, Cuttlebug czy Press Boss.

W pracy użyłam:



 Pozdrawiam i życzę ciepłego lub gorącego weekendu :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie zestawienie kolorów. Box jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Box świetny z bardzo ładna dekoracja. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Bardzo podoba mi się pomysł na bok wieczka - z falą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A fala na boku wieczka to już taki mój kaprys :)

      Usuń
  4. Piękna kolorystyka. I niebanalne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń