piątek, 20 października 2017

Różyczki

Witajcie :)

Dziś chcę Wam zaprezentować różyczki, które powstały z wykrojnika Nasturcja. 
Kwiaty przygotowałam z białego foamiranu, który jest już dostępny w sklepie APScraft
Brzegi płatków zabarwiłam pastelami suchymi na różowo. Przy dużych kwiatach listki wycięłam z tej samej wielkości wykrojnika jak płatki. Użyłam foamiran w kolorze oliwkowym a końcówki zabarwiłam na ciemną zieleń i brąz. Płatki przecięłam wzdłuż i poskręcałam.
Na listki do małych pączków róż idealny okazał się najmniejszy wykrojnik Lilie. Płatki również zabarwiłam i poskręcałam.




Część kwiatów już znalazła swoje miejsce na eleganckiej skrzyneczce do wina :)



Pozdrawiam 😊 Magda 😃
Ze sklepu użyłam:





 


10 komentarzy:

  1. Cudowne różyczki, ślicznie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka.
    Jak widzę z wykrojnika nasturcje można zrobic wiele różnycjh kwiatuszków. Róże są urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak, ten wykrojnik jest umiwersalny. Mam już przygotowane kolejne kwiatuszki z jego udziałem. pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jakie one cudne!!!
    a sam wykrojnik jak widać ma wszechstronne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tak, z tego wykrojnika faktycznie można przygotować rózne kwiatki :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękne "lilioróże" wyszły i ten śliczny kolorek. Piękna dekoracja:-)

    OdpowiedzUsuń