wtorek, 24 kwietnia 2018

Kolorowa księga ślubna

Dzień dobry 

W ramach  dzisiejszej inspiracji przygotowałam kartkę księgę . 
Bardzo lubię ozdabiać takie formy . 



Przednią stronę ozdobiłam kwiatami ,magnolii  
oraz własnoręcznie zrobionymi liliami i maleńkimi "szczęściarzami"   
Dodałam listki fasoli oraz czereśni .  




Środek kartki wypełniłam kwiatami i tu dodałam małe "szczęściarze" , super są takie maleńkie kwiatuszki. te wykonałam z papieru scrapowego. 
 A te biało -różowe

Powstały podczas "zabawy" z kwiatami z wykrojników APScraft 

Użyte materiały 
 
  


9 komentarzy:

  1. Prześliczna ślubna pamiątka. Pięknie ją ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ozdobiona księga. Śliczna kompozycja kwiatowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa. Polecam wam bardzo łączenie różnych rodzai kwiatów ze sobą , wychodzą niepowtarzalne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna pamiatka!!! Same fajne rzeczy wychodzą z zabawy wykrojnikami:))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna praca, właśnie jestem w trakcie tworzenia księgi ale na komunię- super inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny srodek ksiegi. Pieknie

    OdpowiedzUsuń