środa, 27 czerwca 2018

Powodzenia!!!

Hej kochani
Witam się dziś z Wami i zarazem żegnam moją nową karteczką z przesłaniem powodzenia. Kończę dziś swoją obecność w APScraft i życzę Wam i sobie powodzenia a dla tych,  którzy tworzą,  niekończących się pokładów weny.

Kartka utrzymana w pastelowych kolorach. Kwiaty jak zwykle zrobiłam z foamiranu przy użyciu wykrojnika Nasturcja duża. 
Dodatkowo użyłam kokardki,  banerka i listków z APScraft.

Dziękuję Wam za przemiłe komentowanie moich prac. Dziękuję właścicielom sklepu za szansę współpracy i życzę sukcesów. 

Oczywiście widzimy się w czeluściach internetu. Zapraszam Was wszystkich do obserwowania mojego blogu lub mojego profilu na fb.






A dziś użyłam tych o to produktów ze sklepu
Pozdrawiam Was serdecznie i do usłyszenia







6 komentarzy:

  1. Pastelowa i romantyczna. Śliczna! 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności przygotowałaś!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest przepiękna! Świetnie wykorzystane papiery, a kwiaty - BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca, pięknie skomponowana

    OdpowiedzUsuń
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    winwin promotion

    OdpowiedzUsuń