piątek, 6 lipca 2018

Ślub w delikatnych szarościach

Hejka :)

Jeszcze dzisiaj do północy możecie zgłaszać swoje prace na wyzwanie
 - Praca z użyciem wykrojnika kwiatowego.

Zatem ja gorąco zachęcam do zabawy z nami i prezentuję kartkę w pudełku
oczywiście z kwiatami wyciętymi wykrojnikami z zestawu Nasturcja mała.

Oczywiście kwiaty wycięłam z białego foamiranu i przybrudziłam je szarą sucha pastelą.
Kwiatom towarzyszą białe liście czereśni, a pod kompozycją para młoda usadowiona na białym sznurku. Całość powstała na dostępnych w sklepie APScraft papierach Craft o'clock  z kolekcji My Cat Friend oraz Always Together.

W ten sposób powstał bardzo delikatny i elegancki komplet ślubny,
a użyłam do jego stworzenia następujących materiałów:






 Życzę wspaniałego i twórczego piątku oraz całego weekendu
oraz serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)
Pozdrawiam 

7 komentarzy:

  1. Śliczna. Taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny ten kwiatowy kobierzec:) Komplecik będzie piękną pamiątką!!

    OdpowiedzUsuń

  3. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    starbet agent

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny komplecik. Podoba mi się zastosowanie szarej pasteli na foamiranie- super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  5. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń