piątek, 19 października 2018

Zimowa nostalgia


Złamane serce - zadumany amor- butelka wina. 

Pozostając w zimowych klimatach, choć to dopiero październik, a właściwie zaczyna się październikopad, w chwili dżdżystej zadumy stworzyłem rameczkę  w bieli.


Po zagessowaniu ramki białym gessem przytwierdziłem do niej narożniki  piankowe i gzyms również przeciągnąłem gessem.


Całość ramki została delikatnie pokryta pastą strukturalna śnieg.

Sama ramka po nałożeniu śniegu została przetarta pasta woskową kameleon niebieski, a elementy zdobnicze ramki pastą kameleon białe złoto.


Wewnątrz ramki warstwami zostały ułożone elementy kompozycji począwszy od kory z brzozy i taga z fragmentem listu przewiązanego nićmi lnianymi naturalnymi  poprzez dodatki trawiaste i gazę. 


Nad nimi swoje miejsce znalazł kawałek kory wycięty wykrojnikiem Baner L oraz kilka gwiazdek śniegu i elementów dekoracyjnych drewnianych.


 Nad nim umieściłem ramkę piankową w kształcie serca, popękaną w kilku miejscach oraz zamyślony amorek. Jeden i drugi element został przemalowany gessem oraz oprószony brokatem białym szklistym.  


Po niżej serduszka znaleźć można kwiatek wykonany z papieru akwarelowego przy pomocy wykrojnika clematis.


 Całość kolorystyki przełamuje brązowa butelka wina dyskretnie schowana pod gazą i przeciągnięta woskiem w kolorze białe złoto


 I tak, w prosty i nieskomplikowany mediowo sposób, powstała zimowa nostalgiczna praca
Złamane serce - zadumany amor- butelka wina.


Życzę udanego weekendu jak również zapraszam do odwiedzenia w dniu jutrzejszym tj. 20 października naszego stoiska na Art'n'craft w Krakowie




Produkty użyte w pracy:







3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa praca z masą ciekawych szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się efekt uzyskany na ramce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna ramka która kradnie serce. Bardzo podobają mi się takie zmediowane prace.

    OdpowiedzUsuń