środa, 20 marca 2019

Czekoladownik

Hejka :)

Chciałabym Wam dzisiaj przybliżyć moja inspiracyjna prace na trwające wyzwanie - sama słodycz. Otóż jak już wiecie jest to czekoladownik, jego bazę okleiłam deseczkowym papierem z kolekcji Celebrate Today, pod którym umieściłam wstążeczkę.
Zabierając się za ozdabianie zaczęłam od nałożenia białego gessa przez maskę ścieg krzyżyki.
Ponieważ bardzo podobają mi się nasze wykrojniki z nietypowymi przeszyciami postanowiłam wykorzystać wykrojnik bombka 3d, a właściwie jedną z jego części, jako ozdobne bazowe koła pod tort. Oczywiście każda warstwa ma swój dystans stworzony przy użyciu taśmy 3d - jakoś lubię bardzo przestrzenne prace :P
Wspomniany już tort oraz filiżanki wraz z motylami wycięłam z zestawu do wycinania z  kolekcji Felici'Tea - prawda, że są cudowne te dodatki.
Cóż czekoladownik bez kwiatów u mnie raczej ciężko powstaje, zatem znalazły się ona i w tym projekcie. Tym razem zrobiłam sobie odskocznię od foamiranu i sięgnęłam po papier akwarelowy, z którego wycięłam  płatki wykrojnikiem Nasturcja i delikatnie jest przytuszowałam.  Formowałam na mokro na macie, a w środeczki włożyłam perłowe pręciki. Jak kwiatuchy to i listeczki muszą być tym razem postawiłam na wykrojnik czereśnia - uwielbiam tą jego ażurowość.
Jak widać na powyższym zdjęciu nie obyło się również bez napisu, który umieściłam na banerze M, i który również tym banerkiem wycięłam z zestawu napisów z wspomnianej kolekcji Felici'tea.
Wspominałam o foamiranie, co prawda nie użyłam go do kwiatów lecz do wycięcia i złożenia cudnie delikatnej kokardki, której delikatny kolor ecru na wierzchniej warstwie "pobrudziła" pastelami.
W środku oczywiście jest miejsce na życzenia, jak również nie oparłam się przed dołączeniem filiżankowego znaczka wraz z wyjmowanym tagiem.
I to już cała historia powstawania tego czekoladownika :)
Przepraszam za ilość zdjęć, jakaś niezdecydowana ostatnio jestem, mam nadzieję, że ogrom tekstu Was nie przeraził i mimo wszystko nastroiliście się na słodkości.
Jeszcze raz serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszej słodkiej zabawie,
po szczegóły odsyłam TUTAJ
Jeszcze "krótka lista użytych materiałów z firmowego sklepu APScraft:





 Dziękuję za uwagę i wytrwałość dotarcia do końca mojego wpisu, 
jak również za każdy pozostawiony ślad :)
Życzę twórczej środy

3 komentarze:

  1. Świetny. Róż i szarość pięknie się komponują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny czekoladownik, świetny jest ten torcik ale kwiatki to już wogóle obłęd. Mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladownik sam w sobie wygląda słodko do tego dorzucić zawartość i mamy dużą dawkę słodkości.

    OdpowiedzUsuń