niedziela, 14 lipca 2019

Wyzwanie #22

Witajcie :)

Zapraszamy Was na kolejne wyzwanie:


Zgłaszamy prace, które NIE BĘDĄ KARTKĄ i będą nawiązywać  do dzikiej natury.


Prezentujemy Piotra interpretację tematu - z krótkim opisem :) 

WILD - mediowa praca z drewnem naturalnym


Motywem przewodnim są zwierzęta z wykrojnika parada zwierząt oraz napis WILD z wykrojnika Alfabet wraz z podkładkami z wykrojnika tagi złączone za pomocą sznurka naturalnego lnianego.
To zestawienie przymocowałem do kawałka kory przetartej woskiem w kolorze kameleon białe złoto oraz woskiem złoto królewskie.
  

Korę przymocowałem do plastra pnia śliwy, na którym za pomocą pasty 3d w kolorze metal złoto głębokie i maski drzewo powstał motyw przestrzenny. Następnie za pomocą kleju tymczasowego utwierdziłem do niego płatki miki imitujące złote liście. 


W górnej części utwierdziłem na dystansie z kory metalowy element wraz z metalowym dzikim motylem przemalowanym również na czarno gessem i przetartym pastą woskową w kolorze złota królewskiego i białego złota.


W dolnej części natomiast umieściłem wypełniacze w postaci siatki florystycznej naturalnej,  kawałka utwardzonego sznurka florystycznego, metalowego liścia i kawałków kory.
Całość natomiast została zwieńczona guzikiem z munduru harcerskiego z lilijką symbolizujący obcowanie z naturą. 


Na samej siatce natomiast za pośrednictwem kleju tymczasowego w spraju utwierdziłem mikrokulki szklane bardzo drobne imitujące poranna rosę, które pięknie odbijają światło przy bezpośrednim oświetleniu.


Brzegi pnia przegessowałem natomiast na biało i przybrudziłem pastą strukturalną mika.


Całość zawieszona jest na sznurku lnianym cienkim białym splecionym w warkocz.
 


Zapraszamy serdecznie do wspólnej zabawy, a regulamin znajdziecie TUTAJ. 

Życzymy miłej zabawy
Zespół APScraft.



3 komentarze: