niedziela, 1 maja 2016

Kwiatki z nowego wykrojnika - margaretki

Nowy wykrojnik kwiatowy już za moment znajdzie się na półkach, a ja tytułem zapowiedzi prezentuję kartkę, na której zagościły margerytki. 



Wykorzystałam digi - stempel autorstwa Judi. Judyta


Zestaw składa się z trzech wykrojników różnej wielkości. Rozetki są połączone ze sobą, co ułatwia wycinanie. Zwrócę uwagę na fakt że mają pośrodku zaplanowane dziurki do przeciągania pręcików.


Klikając w obrazek przeniesiesz się do sklepu!

Zaglądajcie systematycznie do nas, bo w tym tygodniu zaprezentujemy jeszcze dwa wzory kwiatowych wykrojników. Aby podsycić Wasz apetyt uchylę rąbka tajemnicy i podpowiem, że będą to wzory wykonane pod dyktando naszej Bożeny, która sama robi fantastyczne kwiaty i właśnie takich wzorów poszukiwała.

Powoli sklepowe półki zapełniają się różnymi ciekawymi przydasiami. Ja do ozdobienia swojej kartki wykorzystałam akrylowe krople : dostępne sa białe i różowe


Po Waszych interwencjach skorygowane zostały koszty przesyłki i wprowadzono opcję wysyłki paczkomatem.  Ceny dotyczą tzw. gabarytów. Jeżeli kupicie tylko wykrojniki, to cena przesyłki będzie odpowiednio niższa i będzie to list polecony. W tej kwestii zawsze warto skontaktować się z właścicielami sklepu pod podany w kontaktach numer telefonu lub mail.

Czekamy na Wasze uwagi w komentarzach i życzymy miłej majówki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz