środa, 11 maja 2016

Nowy rodzaj kwiatka z wykrojnika

Nie wszyscy jeszcze znacie kwiatowe wykrojniki APScraft, dlatego pokazuję ich różne zastosowania. Na dzisiejszej kartce zagościły kwiatki na kształt goździków, wykonane z wykrojnika "margaretki".

Wykorzystałam digi - stempel autorstwa Novinki


Scrapki wycięte tym wykrojnikiem najpierw formowałam dłutkiem od spodu, a potem z wierzchu mocno wciskałam sklejony kwiatek w podkładkę aż do utworzenia się długiej tulejki. Następnie dodałam pręciki, które przeciągnęłam do samego końca.  Po tych zabiegach kwiatki stały się bardziej przestrzenne niż te, które pokazywałam w poprzednich postach.



Cały czas eksperymentuję z tym wykrojnikiem i jestem z niego bardzo zadowolona. Tnie bardzo dobrze i scrapki wylatują z niego bez problemu. Kwiatki na zdjęciach wycięte zostały z papieru o gramaturze 200g. 
Nie lubię wykrojników, z których scrapki trzeba wydłubywać i mam taki test: uderzam lekko o blat stołu wykrojnikiem i jeżeli scrapek sam z niego wypada, to test zostaje zaliczony. Wykrojniki APScraft  zdają ten test bez problemu. 



Kartkę ozdobiłam malutkimi przezroczystymi półperełkami, a właściwie to są mini kaboszoniki - cudne po prostu!
Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz