piątek, 23 czerwca 2017

Gość czerwca - Blanka


Witamy i zapraszamy na inspiracje czerwcowego gościa,
którym jest Blanka :)

Dzięki kwietniowemu wyróżnieniu mojej kartki ślubnej (dziękuję !) znów mam przyjemność odwiedzić gościnne progi blogu APScraft.
Ponieważ głównie tworzę kartki, jako inspirację przygotowałam uniwersalną kartkę w pięknych fioletach z Galerii Papieru z liliami wykonanymi z papieru czerpanego.
Oprócz wykrojnika Lilii wykorzystałam również wykrojniki banerka M i winorośli.
Zapraszam serdecznie na mojego bloga - Różności dla przyjemności - często pojawiają się tam prace z wykorzystaniem wykrojników APScraft.





Wykrojniki banerków wykorzystuję również często do napisów na prostych minimalistycznych kartkach przygotowanych dla zaprzyjaźnionej księgarni Agrafka w Lesznie. Akurat na poniższych kartkach znów banerek M:




Pozdrawiam
http://roznosci-dla-przyjemnosci.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Śliczne karteczki. Ta w fiolecie jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki. Fioletowe lilie są bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace, fioletowa ma piękne połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń