niedziela, 18 czerwca 2017

Urodzinowy box

Witajcie :)

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam urodzinowy exploding box z mnóstwem dodatków.
Na środku pudełka umieściłam kompozycję z różyczek oraz kwiatków, 
które wykonałam z foamiranu przy użyciu wykrojnika Szczęściarz oraz Lilie
Uzupełniłam ją listkami z wykrojnika Fasola oraz motylkami.




Na ukwieconych tagach umieściłam nity, przez które zostały przewleczone nici lniane
Tutaj kompozycje kwiatowe uzupełniają jeszcze tiulowe różyczki w kolorze waniliowym oraz różowym.
Całość dekoracji zdobią przeźroczyste krople akrylowe.








Pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli :)
Magda


Ze sklepu użyłam:









 


14 komentarzy:

  1. Pięknie ukwiecone pudełko. Chętnie bym takie dostała na urodziny i rozkoszowała się jego widokiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ukwiecone pudełko. Chętnie bym takie dostała na urodziny i rozkoszowała się jego widokiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe pudełeczko. Środek wypełniony bogato i ta kompozycja kwiatowa wspaniała. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny box - jestem nim zachwycona. Bardzo spodobał mi się pomył umieszczenia tagów wewnątrz boxa - nigdzie wcześniej nie spotkałam się z takim pomysłem - super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Mnie tagi pasują akurat do boxów, w zwykłych kartkach jakoś nie umniem ich wkomponować. pozdrawiam

      Usuń
  5. Pudełko jest przepiękne,a ta kompozycja kwiatowa... cudna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ukwiecony Box! Nie widać co kryje w środku - super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niepozorne pudełeczko ,a w środku wypełnione po brzegi...cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Często słyszę właśnie taką opinię, że niepozorne na zewnątrz a w środku taka niespodzianka :) pozdrawiam

      Usuń