niedziela, 18 lutego 2018

Spotkanie z gościem oraz wyniki wyzwania #4

Witajcie w niedzielny poranek :)

Gościmy dzisiaj w naszych skromnych progach Tatianie, której oddajemy głos.

Witam wszystkich bardzo serdecznie w ten niedzielny poranek.
Mam na imię Tatiana, prowadzę blog http://tiny-handmade.blogspot.com jako Tina J.
Zapraszam w moje skromne progi, gdzie możecie zobaczyć moje papierkowe prace,
 jak również szydełkowe czy haftowane.
Cieszę się, że kolejny raz mogę inspirować na blogu APScraft.
A wszystko za sprawą wygranej w grudniowej zabawie - Stworzone z APScraft.
Dzisiaj przygotowałam kartkę na urodziny, konkretnie dla mojej kochanej mamusi,
która w tym tygodniu obchodzi kolejną rocznicę.
Wykorzystałam w niej kilka wykrojników z oferty sklepu APScraft.
Zwróćcie uwagę na kwiatki - są to scrapki z wykrojnika Clematis duży,
którego płatki przycięłam falowanymi nożyczkami i przez to zmienił się kształt kwiatka :)
Teraz upodobnił się do nasturcji. Zarówno kwiatki, jak i babeczkę malowałam akwarelami.
Kartka wygląda tak:
Wykorzystałam w niej następujące produkty:



I jeszcze kilka moich prac z wykorzystaniem produktów APScraft








Dziękuję za pozostawione każde miłe słowo i życzę udanej niedzieli
Tatiana (Tina J)


W tym miejscu serdecznie dziękujemy Tatianie za odwiedziny i zapraszamy wszystkich  zniecierpliwionych na wyniki wyzwania.
 Tym razem tworzyliśmy prace dla Nowożeńców.
Zgłosiliście mnóstwo pięknych prac i niepowtarzalnych, w różnych konfiguracjach, a praca, która zdobyła najwięcej głosów to:



a wykonała ją ETI :)

Serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt w terminie 7 dni pod adresem sklep@apscraft.pl

Życzymy miłej niedzieli
zespół APScraft

4 komentarze:

  1. Tina śliczne prace. Kwiatki prezentują się pięknie.

    ETI gratuluję wygranej. Piękny scrap.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace.
    Eti gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe dziełka:)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za możliwość gościnnego występu :)
    Gratulacje dla Eti:)

    OdpowiedzUsuń