czwartek, 22 lutego 2018

W stronę miłości

hej
w temacie niedawnych Walentynek:)
 wzięłam na warsztat czarne gesso, woski, metaliczną farbę, pastę z efektem piasku, lakier postarzający
oraz bardzo ciekawą maskę, którą znajdziecie w naszym sklepie, użyłam z niej tylko jeden element - mostek bo najbardziej mi pasował do tematu mojej pracy :)
pełną listę użytych produktów znajdziecie na końcu posta
a teraz słów kilka o pracy...moim zamiarem było aby czerwień przeplatała się z czernią, dlatego użyłam lakieru pękającego, dodatkowo chciałam uzyskać sporo efektu 3D, który zapewniła mi pasta piaskowa...dla podkreślenia i rozświetlenia pracy na koniec dodałam odrobinę pasty woskowej

w pracy użyłam
Maska - keja
Pasta piaskowa 120 ml. gruboziarnista


Primer / podkład gesso SeeArt czarne 120 ml.
Pasta woskowa SeeArt 20 ml. metal srebro księżycowe
Mikrokulki szklane barwione złoto bogate
Pasta woskowa SeeArt 20 ml. kameleon białe złoto
Farba / pasta 3D SeeArt 50 ml. 14 Metal Czerwony
Crackle lakier postarzający SeeArt 50 ml.
szkło dymione tłuczone
szkło lustrzane tłuczone
Zawieszka LOVE

pozdrawiam


3 komentarze: