poniedziałek, 28 maja 2018

Na mediowym tle... dla Ciebie


Witajcie w poniedziałkowy poranek :)

Przygotowałam dla Was tag z mediowym tłem,
do którego stworzenia zabrałam się od wycięcia bazy z beermaty.
Bazę pokryłam warstwą białego gessa, następnie nałożyłam je przez maskę Siatkę.
Kolor w tle uzyskałam stosując pasty z efektem rdzy w kolorach ciemnego turkusu oraz orchy, ciapnęłam to tu, to tam, a następnie spryskałam wodą i "rozlałam" po przygotowanej bazie.
W tak przygotowanym tle wycięłam dziurkę i przewiązałam przez nią biały cienki sznurek,
a na centralnej części ułożyłam gazę wraz z kompozycją kwiatową.
Kwiaty oczywiście wycięłam z dostępnego w sklepie APScraft foamiranu, tutaj w kolorze turkusu,
wykrojnikiem Lilia. Formowałam je na ciepło z wykorzystaniem maty do formowania kwiatów. Środek lilii zdobią żółte pręciki na pomarańczowych "nóżkach", natomiast spod kwiatów wystają zielone liście wycięte wykrojnikiem Clematis. Do kompozycji dodałam również wdzięczne gałązki fasoli oraz foamiranową turkusowo - białą kokardkę.
Dołożyłam serce z masy, które przybrudziłam pastą w kolorze orcha oraz woskiem w kolorze kameleon zielono-niebieski. Do serca wkleiłam napis, a kropeczkę nad "i" stanowią turkusowe kryształki oraz delikatne maźnięcia brzegów woskiem w kolorze złota królewskiego.



Dziękuję za uwagę, tym bardziej, że się ciut rozpisałam :)
Za każdy pozostawiany ślad po Sobie serdecznie dziękuję,
a jednocześnie równie serdecznie zapraszam na przyjemne wyzwanie 

Pozdrawiam cieplutko


A tutaj lista użytych materiałów:





9 komentarzy:

  1. Piękny tag,prześliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko!!! Kolory bajkowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag, kolorki cudne :)
    maska rewelacja!!! mam i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Bardzo nas cieszy, że Jesteś zadowolona z maski :)

      Usuń
  4. Przepiękny tag.
    Ciekawe te pręciki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda ten tag, przenikanie kolorów,kwiaty,wzór uzyskany maską ... wszystko mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń