niedziela, 20 maja 2018

Wyniki wyzwania #7 wraz ze spotkaniem z gościem

Witajcie w niedzielny przedpołudnie :)

Gościmy dzisiaj w naszych skromnych progach Wiki której oddajemy głos.

Witajcie serdecznie. Bardzo się cieszę, że zostałam wyróżniona i mogę tutaj dzisiaj u Was gościć.
Na imię mam Wiktoria, poza blogiem, w scrapowym świecie i dla znajomych po prostu Wiki :)
Od trzech lat moim "małym kącikiem"  jest blog Mamuśkowe Robótki.
Co lubię robić? Od prostego szydełkowania, przez quilling, media, po typowo scrapowe prace. Na szydełku powstają głównie torebki, choć zdarzały się i przyborniki, wszystko ze sznurka.
Quilling - od tego zaczęła się moja miłość do papieru. Jak to mówią "stara miłość nie rdzewieje" więc wracam czasem do kręcenia paseczków. Ostatnio powstał wiosenny świecznik.
 

Dla relaksu czasem sięgam po media. Poniżej zmediowane czarne pudełko na kartkę.

Ostatnio najczęściej jednak powstają, może nie zawsze całkiem typowe, scrapowe prace.
Liście czereśni często goszczą w moich kwiatowych kompozycjach, polubiłam też bardzo kokardkę.
Poniżej praca, dzięki której mogłam Wam dzisiaj tutaj  o sobie opowiedzieć


I czekoladownik - metryczka z banerem L

Specjalnie na dzisiejszą okazję przygotowałam komplet kartkę w pudełku. Maska i liście fasoli, to nowość w mojej pracowni. Polubiłam je od razu, więc pewnie często będą gościć w moich pracach.

Pozdrawiam serdecznie
Wiki

W tym miejscu serdecznie dziękujemy Wiki za odwiedziny i zapraszamy wszystkich  zniecierpliwionych na wyniki wyzwania.
 Tym razem tworzyliśmy LO ze zwierzakiem.
Zgłoszone zostały piękne i niepowtarzalnych LO
natomiast nasze serca skradła praca:


a wykonała ją ManieMini -  Malwina :)

Serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt w terminie 7 dni pod adresem sklep@apscraft.pl

Życzymy miłej niedzieli
zespół APScraft

4 komentarze: