niedziela, 17 grudnia 2017

Gość oraz wyniki wyzwanie #2

Witajcie w niedzielny poranek :)

Gościmy dzisiaj w naszych skromnych progach Origatę, której oddajemy głos.

Cześć!
W październiku zachwyciły mnie wykrojniki Liść 2 i udało mi się ten zachwyt przekazać w swojej kartce, która została wyróżniona w konkursie Stworzone z APScraft.
Ponieważ mój zachwyt nie minął, to w dzisiejszych pracach również się pojawi, lecz w trochę innym charakterze: jako poinsecja. Wszak mamy okres przedświąteczny. Taki charakter maja też moje prace. Na pierwszy rzut komplet kartka i zawieszka.




Inne ozdoby:



Listek sprawdził sie w roli poinsecji znakomicie. Dodam, że posiadam kilka rodzajów wykrojników tego kwiatu, ale ten ma odpowiednią dla mnie wielkość.
Na zakończenie kartka z wieńcem wykonanym techniką origami, której jestem wielką fanką. Wszak niektórzy znają mnie jako Origatę :)


Żegnając się życzę wszystkim zdrowych, radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia.
Agata Hagno / Origata


W tym miejscu serdecznie dziękujemy Agacie za odwiedziny i zapraszamy wszystkich  zniecierpliwionych na wyniki wyzwania,
 którego tematem była Praca nie kartkowa z minimum 1 własnoręcznie wykonanym kwiatem.
Zgłosiliście mnóstwo pięknych prac, a na nich piękne kwiaty -  nagrodzić możemy tylko jedną autorkę pracy.
Praca, która zdobyła najwięcej głosów to:



a wykonała ją  Danfi:)

Serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt w terminie 7 dni pod adresem sklep@apscraft.pl

Życzymy miłej niedzieli
zespół APScraft

5 komentarzy:

  1. Piękne prace Agato.
    Gratuluję wygranej Danfi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację, świetne saneczki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się cieszę :-) i pięknie dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gratuluję Danfi, praca zasługuje na nagrodę, jest wspaniała, piękne prace Origato, kolejny raz przekonuję się, że wykrojniki APS Craft mają przestronne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń