środa, 13 grudnia 2017

Urodzinki ze slonikiem

Witajcie :)

Na dzisiaj proponuję odskocznię od tematyki świątecznej czyli:
 delikatnie różowo - wrzosową karteczkę na roczek.
Co prawda posiada ona jeszcze pudełeczko, lecz już jej nie zdążyłam sfotografować :(

Przechodząc do rzeczy - karteczka oczywiście z delikatnymi warstwami
oraz  z niezastąpioną kompozycją kwiatową.
Tym razem wykonałam kwiaty z wykrojników Nasturcja mała oraz wykrojnika margaretki.
Kwiaty oczywiście powstały z dostępnego w APScraft'owym sklepie  foamiranu,
ja wykorzystałam na mniejszy kwiat foamiran ecri ,
a na margaretkowe kwiaty oczywiście biały foamiran.
Całość wzbogaciłam najnowszym w kolekcji  liści wykrojnikiem Liściem 2.
Do tego uroczy słonik, tagi przewiązane białym sznurkiem oraz kropeczka nad i - różowy kryształek :)








Produkty, które wykorzystałam przy tworzeniu tej pracy to:


 




 Pozdrawiam i życzę miłej środy :)

3 komentarze: