piątek, 1 grudnia 2017

Różyczki turkusowo kremowe

Witajcie :)
Zaczął się grudzień, za oknem zrobiło się biało a u mnie dziś bardzo kwieciście za sprawą różyczek kremowo-turkusowych.
Do ich wykonania użyłam wykrojników Nasturcja duża i Nasturcja mała.
Płatki kwiatów wycięłam z foamiranu ecru i zabarwiłam częściowo na jasno turkusowy kolor suchymi pastelami. Brzegi płatków przykładałam do gorącego żelazka i ładnie się wywinęły.
Zielone części kwiatów są wycięte z zielonego foamiranu przy pomocy wykrojników lilie. One również zostały zabarwione zieloną i brązową pastelą. Końcówki lekko ponacinałam i po nagrzaniu troszkę potarmosiłam.




Część kwiatów już znalazła swoje miejsce na imieninowej butelce wina. Połączyłam je z różowymi różyczkami i ażurowymi listkami z wykrojnika czereśnia.
Na etykiecie z napisem dodałam śliczyny ciosany kryształek turkusowy - jest to nowość w sklepie APSowym :)




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami:)
Pozdrawiam cieplutko 💛 Magda :)



Ze sklepu użyłam:








7 komentarzy:

  1. Piękne różyczki wychodzą z tego wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebanalne kolorystycznie różyczki. Przyciągają wzrok. Pięknie prezentują sie na butelce.

    OdpowiedzUsuń
  3. No szczeka mi opadła najpierw jak zobaczyłam pięknie zrobione różyczki w świetnym kolorze a później gdy ukazała się butelka. Wspaniała dekoracja. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne różyczki stworzyłaś,pięknie ozdabiają butelkę wina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne różyczki 😊 patrzę na nie i zastanawiam się dlaczego jeszcze nie robiłam nic z foamiranu skoro takie cuda wychodzą

    OdpowiedzUsuń