piątek, 19 sierpnia 2016

Gościnny - czekoladownik :)

W naszych skromnych progach witamy dzisiaj Dorotę i oddajemy jej głos:

Witam serdecznie !
Dziękuję bardzo za ponowne zaproszenie mnie do inspirowania w tym kreatywnym miejscu.
Na imię mam Dorota, a w sieci występuję jako aa_dorota.

Przygotowałam różowy czekoladownik ozdobiony kwiatami.


Kwiaty zrobiłam z białej pianki foamiranowej, którą wycięłam margaretkami z APScraft. Do ozdobienia jednego kwiatka potrzenowałam 3 scrapki tej samej wielkości. Część z nich pokolorowałam tuszem, a część spryskałam mgiełką. Oba sposoby dały fajny efekt.



Całość kompozycji uzupełniłam gałązkami fasoli oraz dodałam delikatne akcenty rosy w postaci przeźroczystych kropli akrylowych z APScraft.




Z każdym użyciem wykrojników APScraft jestem nimi coraz bardziej zachwycona. Pięknie wycinają, bez problemu wypadają z nich scrapki i dają niesamowite możliwości twórcze.

Serdecznie dziękujemy Dorocie za inspirację i jednocześnie przypominamy,
że w dniach 20-21 sierpnia jesteśmy na Twórczym Zakończeniu Lata we Wrocławiu.

Przygotowaliśmy dla odwiedzających pokazy i make & take :)

Zapraszamy:

w sobotę i niedzielę o 11:00 na pokaz i spróbowanie swoich sił
w tworzeniu kwiatów z naszych wykrojników

oraz 

w sobotę o 14:00 i niedzielę o 13:00
 szef zaprezentuję jak szybko i sprawnie wymienić samodzielnie łożyska w Big Shot.

Pozdrawiamy
Zespół APScraft


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz