wtorek, 31 stycznia 2017

Urodzinowa kopertówka


Witajcie :)

na dzisiejszą inspirację przygotowałam urodzinową kopertówkę.
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię tą formę - ma w sobie to "coś" ;)

Oczywiście bazę przygotowałam z papieru bazowego, a główną ozdobę stanowią lekko obrokacone margaretki , 
wykonane za pomocą wykrojnika z papieru akwarelowego.

Kompozycję uzupełniłam listeczkami pochodzącymi z wykrojników : WINOROŚL i LIŚĆ,
dodałam kilka samoprzylepnych kryształków
i dokleiłam napis STO LAT , który uzyskałam dzięki wykrojnikowi  ALFABET.

A tak prezentuje się gotowa kopertówka :) 







i wykorzystane materiały, które znajdziecie w sklepie APScraft 



dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione komentarze :) 
ściskam mocno !


8 komentarzy:

  1. Super kopertówka, szkoda, że nie pokazałaś jak wyglada w środku, otworzona. Wspaniały napis z tym uśmiechem, czy to taśma washi?

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Dawno nie robiłam kopertówki. Twoja jest piękna. Delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) i zachęcam do stworzenia własnej kopertówki - chętnie zobaczę :)

      Usuń
  3. elegancja, piękna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń