piątek, 21 kwietnia 2017

Gość kwietnia - Barbara Niezgoda

Witam serdecznie!

Dziękuje bardzo za zaproszenie mnie do podzielenia się ze wszystkimi, którzy tu zaglądają, swoją pasją ! 
Nazywam się Barbara Niezgoda, możecie mnie znaleźć na blogu  Mój świat kolorów...,
gdzie od ponad trzech lat pokazuję swoje prace. Właściwie to od dziecka upiększałam swoje otoczenie różnymi pracami. Był etap szydełka, dziergania na drutach, haftu krzyżykowego, az w końcu odkryłam decoupage i cardmaking, i po prostu przepadłam :) Bardzo lubię ozdabiać wszelkiego rodzaju pudełka, zawieszki, robić kartki, boxy, albumy, używając do tego różnych kwiatów, wstążeczek, koronek, cekinów i innych drobiazgów, które razem wzięte tworzą całość. Interesuje mnie praca z mediami. Ostatnio też poznałam trochę tajniki tworzenia Art Journala... Cieszą mnie kolory te w świecie papierów i innych przydasi, a także te w naturze. Mam jeszcze wiele pomysłów i myślę, że w niedalekiej przyszłości je zrealizuję. A teraz zapraszam do obejrzenia kilku moich prac:






Na samym końcu prezentuję ostatnia pracę  - czekoladownik z wykorzystaniem wykrojników,
które oferuje sklep APScraft. I tak kwiaty z foamiranu zrobiłam przy pomocy wykrojnika szczęściarza, listki to pnącze winorośli, napis wycięłam przy pomocy wykrojnika baner M.


Pozdrawiam serdecznie !
http://mojswiatkolorow.blogspot.com/

9 komentarzy: