niedziela, 24 września 2017

Gość wrześnie

Cześć !

Ponieważ wygrałam ostatnie wyzwanie na blogu APScraft mam ponownie okazję wystąpić z moją gościnną inspiracją.
Pewnie nikogo nie zdziwi to, że znowu zrobiłam kartkę ;) 


Lekko podstarzona, troszkę poszarpana z dużymi kwiatami foamiranowymi.
Użyłam zestawu "nasturcja duża", którym wycięłam kwiatki z jedwabnego różowego foamiranu. Brzegi platków podbarwiłam pastelami olejnymi na zielony kolor (ot taki kaprys).
Ponieważ kwaty są sporych rozmiarów, to najlepiej pasuje do nich duży liść, moje wycięte z papieru czerpanego. Pomiędzy liśćmi widać pędy "fasolki".



Napis umieściłam na banerku D.
W sklepie możecie kupić również malutkie kropki akrylowe naklejone gdzieniegdzie na mojej kartce.

Pozdrawiam i dziękuję :)
                                                                                      
                                                                                                                 

6 komentarzy: