środa, 3 października 2018

Mini album

Witam serdecznie

Dzisiaj pokaże Wam album harmonijkowy, który wykonałam dla mojej jednorocznej siostrzenicy Igi. Nie zawiera on jeszcze zdjeć ale wszystkie strony albumu są oklejone papierem z kolekcji Craft O'Clock Mój skarb dziewczynka.
Do ozdobienia okładki użyłam kilku elementów z dodatków do tej kolekcji, które bez problemu można samodzielnie wyciąć. Kwiaty wyciełam wykrojnikiem szczęściarz w kilku rozmiarach oczywiście z dodatkiem liści fasoli.












3 komentarze:

  1. Pięknie ozdobiony. Delikatny, elegancki i dziecięcy jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziewczęcy prezencik, który z powodzeniem spełni swoją rolę. Myślę że będzie cudowną pamiątką jak wklei się do środka zdjęcia lub prace młodziutkiej osóbki.

    OdpowiedzUsuń