niedziela, 25 sierpnia 2019

Garść gościnnej inspiracji #8

W ostatnią niedzielę sierpnia zapraszamy na kolejną odsłonę spotkania z Gościem.
Tym razem w naszych skromnych progach gościmy Dorotę :)

Dzień dobry!
Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i możliwość zaprezentowania się na blogu APSCraft.
Jestem Dorota i prowadzę bloga Cudnenienudne. Uwielbiam prace mediowe, warstwowe, kolorowe, z teksturą i ciekawymi dodatkami.
Lubię też upcycling czyli przemianę rzeczy niepotrzebnych w potrzebne lub co najmniej cieszące oko ;)
W pracach wykorzystuję często elementy jakie pewnie byście już wyrzucili np. przelotkę do firany, zakrętkę słoika, kapsel czy zaślepkę do kranu.
Teraz zobaczylibyście mnie natomiast jak błąkam się po łąkach szukając roślin do zasuszenia - do dalszej ich prezentacji w pracach mediowych lub zalanych żywicą.
Na dzisiejsze spotkanie z Wami przygotowałam mocno warstwowy layout "Nie bój się"z mnóstwem dodatków papierowych, metalowych i materiałowych. Użyłam też media SeeArt, jakie możecie kupić w APSCraft: gesso, żel medium, farby akrylowe matowe i metaliczne.


Dołączam też kilka innych zdjęć moich prac mając nadzieję, że pokochacie mixed media tak samo jak ja :)




Dziękuje za uwagę.
Pozdrawiam Was serdecznie 
Dotora

7 komentarzy: