niedziela, 13 października 2019

Garść gościnnej inspiracji #12

To już druga niedziela października zatem zapraszamy na kolejną odsłonę
Garści gościnnej inspiracji, którą zaprezentuje nam Yume Art.

Witajcie,
Jestem Yume Art. Wcześniej gościłam na blogu APScraft około pół roku temu. 
Możecie mnie zaleźć na blogu , Facebooku oraz Instagramie
Blog funkcjonuje od maja 2015 roku i możecie znaleźć u mnie różnego rodzaju prace: 
albumy, kartki, prace 3d. Wszystko w różnych stylach.
Na dziś przygotowałam dla Was kartkę na bierzmowanie.




oraz kilka moich wcześniejszych prac:




Do zobaczenia. Yume Art

5 komentarzy:

  1. Piękne prace :) jest Pani bardzo kreatywną osobą, podziwiam i chylę czoła. Do dziś jestem pod wrażeniem prac, szczególnie tych przestrzennych, np. gramofon, skrzypce. REWELACYJNE !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, a szczególnie na kartka na bierzmowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne prace. Podkowa mnie zauroczyła:-)

    OdpowiedzUsuń