środa, 15 kwietnia 2020

Garść Gościnnej Inspiracji #22

Witajcie :)

Nazywam się Natalia Królak, 
w internecie działam pod szyldem "Handmade and Me"
jak również na FB i IG (linki na blogu ;) )
Dziś mam ogromną przyjemność gościć na blogu APS Craft 
 i na tę okazję przygotowałam dla Was słoneczną, 
pełną pozytywnej energii kartkę :) 
Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji "Joyful Kids" od ScrapAndMe :)
 Okazuje się, że kolekcja dziecięca może śmiało posłużyć 
do wykonania prac nie tylko w tematyce dziecięcej ;)
W kompozycji wykorzystałam kwiaty, które wykonałam z papieru z tej samej kolekcji, 
uzupełniłam ją kwiatuszkami WOC i kilkoma elementami z arkusza do wycinania
 również od ScrapAndMe. Znajdą się tam również tekturki,
 koronki i elementy z wykrojników ;) Tło natomiast delikatnie musnęłam farbą.
Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu :)




Pozdrawiam serdecznie i dziękuję pięknie za zaproszenie :)
Do zobaczenia gdzieś w sieci ;)

Natalia Królak

9 komentarzy: