niedziela, 14 czerwca 2020

Garść gościnnej inspiracji #28

Cześć!

Mam na imię Julia. 
Jestem mamą 3.5 letnich bliźniaków.
 Rękodzieło to moja pasja i odskocznia od rzeczywistości.
 Najczęściej robię kartki ,ale ostatnio coraz częściej próbuje nowych rzeczy. 
Możecie znaleźć  mnie na blogu: 
oraz na Facebooku pod tą samą nazwą: Julia's Personalised gifts and cards. 

Dzisiaj mam zaszczyt gościć na blogu APS Craft i pokaże Wam kartkę, 
którą zrobiłam z użyciem maski, wykrojników oraz pasty woskowej od APS Craft 
( linki do produktów znajdziecie  pod zdjęciami )
Do tej kartki użyłam również papierów z kolekcji  AltairArt- Ever Dream,
 moje foamiranowe kwiatki oraz piórka z masy lekkiej pomalowane farbami.





Oto linki do produktów zakupionych w sklepie APS Craft , które użyłam:

Wykrojnik liście czereśni :

Maska zygzak:

Pasta woskowa:


Dziękuję bardzo za zaproszenie i mam nadzieję, że moja inspiracja Wam się podoba.
 Pozdrawiam serdecznie 
Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz