poniedziałek, 31 października 2016

Kartka ślubna

Witajcie!

Ta karteczka chodziła za mną już od jakiegoś czasu... A właściwie to resztki ślicznego papieru z różyczkami, które koniecznie chciałam jeszcze do czegoś wykorzystać! Nareszcie się udało! 
Powstała nieco poszarpana praca pełna warstw i odrobiny mediowania.



W roli głównej wystąpił piękny stempelek pary młodej podkreślony przez "baner m" i czerwony napis "love". Prostą kwiatową kompozycję nad banerkiem dopełniły zaś maleńkie listki czereśni. Jakież one są słodkie!





Do zwiększenia ilości warstw i sprawienia, aby przejścia między bielą, a mocnym różem stały się delikatniejsze świetnie nadała się biała siatkowa tasiemka. Pocięłam ją na wąskie paseczki i umieściłam pomiędzy każdym łączeniem. Klej magic jak zawsze okazał się przy tym nieoceniony ;)


Idealnym dodatkiem nawiązującym do skrzącego się na kartce brokatu okazały się duże i małe migoczące kamyczki samoprzylepne. Osobiście bardzo lubię, gdy tego typu ozdoby występują na pracach w różnych wielkościach, dzięki czemu stają się one ciekawsze. Mimo tego, że kryształki są samoprzylepne, ja zawsze podklejam je dodatkowo magickiem i polecam to wszystkim dla spokoju ducha! Wtedy mamy pewność, że na pewno nam nie odpadną ;)


Mam nadzieję, ze zainspirowałam Was nieco do wykorzystania ścineczek i powarstwowania!

Pozdrawiam serdecznie,


Materiały, których użyłam w pracy:

Klej magic z aplikatorem http://apscraft.pl/ozdoby/191-kamyczki-samoprzylepne-o4-mm-70-szt.html http://apscraft.pl/ozdoby/202-kwiat-krysztal-midi-o6-mm-54-szt.htmlTaśma siatkowa biała 38mm 1mbWykrojnik - Czereśniahttp://apscraft.pl/inne/156-baner-m.html http://apscraft.pl/papiery/172-papier-czerpany-bialy-150g.html

18 komentarzy:

  1. Piękna i jaka pomysłowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ! śliczny stempelek i rewelacyjnie rozłozona kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, podobają mi się te przedarcia wewnątrz kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Resztki różowego papieru aż się prosiły, aby je tam użyć! Nie mogłam im odmówić :)

      Usuń
  4. Śliczna kartka. Też jestem fanką czereśniowych listków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Tak, szczególnie te malutkie są świetne, wszędzie znajdzie się dla nich miejsce!

      Usuń