środa, 19 października 2016

Kartkowe Halloween

Witajcie!

Halloween już nie długo, a mój stempelek z tejże okazji czekał już wystarczająco długo na użycie, dlatego też postanowiłam stworzyć pracę w tym właśnie stylu! Podejrzewam, że sporą rolę odegrał w tym twórczym szale także pierwszy odcinek najnowszego sezonu mojego ulubionego serialu o pewnych Łowcach <3



Na naszych półkach znalazłam masę ciekawych przydasi, które świetnie wpisały się w klimat. Postawiłam na ciepłe, dyniowe odcienie przełamane czernią i bielą. Nie zabrakło również podkreślających całość zielonych akcentów oczywiście w formie gałązek winorośli! Bardzo polubiłam ten wykrojnik, jego kształt wdzięcznie wpisuje się w najróżniejsze kompozycje... 
Tutaj z dyniami i pająkami!!!




Głównym motywem kartki było wykorzystanie kształtnych cekinów z motywem wiedźm, dyń, czaszek i duchów, które znalazły się u mnie dzięki jednej z kitowych wymian. Nadawały się do tego idealnie. Niestety chyba trochę przedobrzyłam z mocą dodatków, bo widocznego shaker boxa zostało się niewiele, co o tym myślicie? Najważniejsze jednak widać... 
Widzicie te oko?! 
Ono widzi Was! 
Brrr! 


Czarno-biała tasiemka w kratę nadała pracy dużo wdzięku, niczym falbanka przy spódniczce. Przykleiłam ją jedynie na osławionego Magica i trzyma się bez problemu. Z tekstylnych dodatków użyłam również taśmy siatkowej, gdyż swym wyglądem przypominała mi splecioną pajęczynę! W końcu pająki muszą mieć jakiś dom! Przez chwilę zastanawiałam się, czy nie użyć może w tej roli cieniutkich pasemek kleju na gorąco, takich wystudzonych i zwiniętych, które nawet bardziej przypominałyby pajęczynę, jednak obawiałam się, że zamiast ciekawego wyglądu i celowego działania mogłabym osiągnąć efekt zaniedbania, więc zrezygnowałam z tej możliwości. 
Zwróćcie uwagę również na czarny, pognieciony, woskowany sznurek... 
Czy nie wygląda trochę jak pajęcze odnóża?


Jako bazę wykorzystałam papier o łatwo kojarzącej się nazwie "Pustynia" i postanowiłam nawiązać do niego poprzez odbicie na nim banerka z życzeniami wesołego nawiedzania. Bardzo fajnie się tutaj prezentuje. Myślę, że sięgnę po niego jeszcze nie raz! Ciekawym detalem okazała się czaszka w kolorze czerwonego złota, które nie odcina się tak drastycznie od reszty pracy, jak byłoby to zapewne w przypadku tradycyjnego, żółtego złota.


Kropką nad "i" są pomarańczowe krople, a właściwie kropelki akrylowe, bo mają jedynie 5 mm wielkości! Są bardzo delikatne i wszędzie się wpasowują. Błyszczą się cudnie niczym sok z dyni!
To wszystko na dziś, do następnego razu!

Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka - Erita



Materiały, których użyłam w pracy:

Klej magic z aplikatorem Papier - Pustynia 300g 30x30cmWykrojnik - winoroślTasiemka czarna falbanka w kratę 17mm Taśma siatkowa jasny bez 38mm 1mb Ozdoba - Czaszka czerwonozłotaKrople akrylowe pomarańczowe 5mm opak.150szuk

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa i ciepła kartka. Podoba mi się, mimo że halloween to nie ,ój klimat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja wcześniej także nigdy nie robiłam kartek na tę okazję. Skusiły mnie właśnie idealnie nadające się na tę okazję dodatki i co tu dużo mówić, ten śliczny stempelek ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa i ciepła kartka. Podoba mi się, mimo że halloween to nie ,ój klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. Halloween!!!
    Powinno być strasznie a powstała bardzo wesoła karteczka :)
    Jest świetna i daleko jej do straszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba! To wszystko dlatego, że jest ona "taaaka straszna", ale tylko z przymrużeniem oka ;) Na prawdę strasznej zrobić bym chyba nie chciała. Mi Halloween bardziej kojarzy się z dyniami, cała masą dyniowych przetworów, ciepłem świec i tonami słodyczy, niż potworami i krzykami przerażenia :D

      Usuń
  4. szczerze to nie lubię ani klimatu halloween ani kartki w tym temacie , ale Twoja jest pierwszą przy której stwierdzam , że mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń