sobota, 1 października 2016

Wyniki zabaw wrześniowych

Witajcie :)

Dzisiaj pierwszy dzień nowego miesiąca,
 toteż zapraszamy Was na wyniki naszych wrześniowych zabaw.

Cieszy nas to, że Tu bywacie i zostawiacie po sobie ślady,
 które z zainteresowaniem obserwujemy.

Nie przedłużając przechodzimy do sedna sprawy.
Osobą,  która pozostawiła po sobie ślad pod postem Agnieszki "Skrzypeczkowy tag" 
i otrzyma od nas upominek niespodziankę jest


Dicappo


Wszystkim pozostawiającym po sobie ślady pięknie dziękujemy
i zachęcamy do dalszego ich zostawiania :)


W tym miejscu również chcemy serdecznie podziękować za tak liczny udział
 i pięknie wykonane prace zgłoszone do "Stworzone z APScraft".
Praca, która nas urzekła, została wykonana w nietypowej acz eleganckiej,
 jak na tą okazję przystało kolorystyce i została stworzona przez:


Blankę


Gratulujemy dziewczynom :)
Prosimy je o kontakt mejlowy na adres sklep@apscraft.pl

Jednocześnie informujemy, iż w związku z dzisiejszym pobytem naszego sklepu w Poznaniu
na Ogólnopolskim Craft Party
żaba do "Stworzone z APScraft" edycja październikowa
zostanie włączona najpóźniej 3 października.

Pozdrawiamy
zespół APScraft



5 komentarzy:

  1. Moje gratulacje dla dziewczyn 😀 Udanego pobytu w Poznaniu😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niespodzianka. Dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!!! Niespodzianka super, bo ja gapa zapomniałam, że się zgłosiłam do takiej fajnej zabawy i tego posta nie czytałam, bo myślałam, że mam nikłe szanse na wygraną :-D

    OdpowiedzUsuń