wtorek, 28 czerwca 2016

Box z obrączkami

Hej Wam :)

Czy widzieliście w sklepie APScraft obrączki? Są w dwóch wersjach kolorystycznych - złote i srebrne. Mnie od razu wpadły w oko, są świetnie wykonane i wyglądają jak prawdziwe :)
Idealnie pasują do tortu ślubnego ;)


Ja widać nie tylko obrączki znalazły miejsce na moim torcie :) Listeczki pochodzą z wykrojnika "fasolka", a drobniutkie kwiatuszki to oczywiście najmniejsze 3 z zestawu "szczęściarz". Te maluszki są idealne do "zadań specjalnych", czyli tam, gdzie potrzeba czegoś naprawdę małego ;)

W boxie nie może zabraknąć napisów, a każdy chciałby mieć możliwość wyboru tekstu. Dzięki banerkom możemy wyciąć dowolny wydrukowany tekst, ponieważ są nie tylko dopasowane rozmiarem do ścianek boxa, lecz dodatkowo są tylko ramką do wycinania i dzięki temu mamy podgląd i możliwość korygowania położenia tekstu.
Do wyboru są 3 różne wzory banerów. Ja wybrałam z zaokrąglonymi brzegami figurujący w sklepie pod nazwą Baner D

Z "lotu ptaka" widać, że idealnie pasuje ;)

Mam nadzieję, że ten post pomoże niezdecydowanym co do zakupu któregoś z produktów :)

Dla przypomnienia użyłam w pracy:





Pozdrawiam Bożena - zmorka

1 komentarz: