środa, 1 czerwca 2016

Turkurowy pamiętniczek

W tym szczególnym dniu - Dniu Dziecka, bo przecież każdy nim jest :)
 życzę wiele radości płynącej z każdego nowego dnia i każdej twórczej chwili, oby ich było jak najwięcej  :)

Przedstawiam Wam teraz klimatyczny turkusowy pamiętniczek z laleczką 

 Nie umiałam się oprzeć tekturkom, które pojawiły się jakiś czas temu na naszych wirtualnych półeczkach i w końcu ja też je wykorzystałam. Cudny napis potraktowałam gesso, aby nadać mu ciut więcej wyrazistości, a słodkie małe zszywki i agrafka dodają uroku i swoistego klimatu pracy.  Tagi oczywiście przewiązane białą lnianą nicią, a na jednym z nich urocza zawiesza mówiąca tak wiele :)


Dziewczęcego charakteru dodają słodkie pastelowe wstążeczki w kropeczki a dopełnieniem całości są narożniki w kolorze starego mosiądzu 


W pracy użyłam:


Obdarowanej osóbce się podoba a Wam ?? Wyraźcie swoją opinię :)

Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz