piątek, 9 czerwca 2017

Pamiątka bierzmowania

Witajcie :)
Dziś chcę Wam zaprezentować skromną kolorystycznie pamiątkę z okazji Bierzmowania.
Kartka jest w formacie A5, powierzchnię dekoracyjną zmniejszyłam poprzez ażurowe brzegi. 
Pod tekturką z gołębicą umieściłam taśmę siatkową.
Dodałam maleńkie kwiatuszki z wykrojnika Szczęściarz, listki z wykrojników Fasola i Czereśnia wycięte z papieru Pustynia.
Do przygotowania wstęgi z napisem wykorzystałam dwa rodzaje Banerów L i M.
Kompozycję uzupełniłam delikatnymi przeźroczystymi kroplami akrylowymi.





Pozdrawiam, Magda :)
Ze sklepu użyłam:









5 komentarzy:

  1. Świetna karteczka, tekturki śliczne. Te ażurowe brzegi z taśma siatkowa fajna stworzyły dekoracje. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja. Ażur jest zachwycający. Dodaje kartce elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka. :) Bardzo podoba mi się sposób w jaki zrobiony jest napis ;)

    OdpowiedzUsuń