poniedziałek, 19 czerwca 2017

Z gościną - Bożena :)

Heloł :)

Wprosiłam się gościnnie, bo podobają mi się nowe kwiatuszki od APScraft, ba nawet zostałam "matką chrzestną".

Zrobiła kartkę z małymi kwiatami (clematis), akurat teraz jest na nie sezon, więc pasują :)
Kwiatuszki bardzo wdzięczne, delikatne, dobrze się układają zarówno z papieru czerpanego, akwarelowego, jak i z foamiranu.



Pnące gałązki "wchodzą" na kartkę z dwóch stron.





Jako środki kwiatowe służy mi bawełniany sznurek zafarbowany i rozpleciony.
Karteczka jest prosta, skromna.

Pozdrawiam :)

http://zmorkiwytworki.blogspot.com/

6 komentarzy:

  1. karteczka i kwiatuszki śliczne. Fajne te kwiatki wychodzą takie delikatne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kwiatuszki rzeczywiście są delikatniutkie :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł z tym sznurkowym środkiem :-)
    Cała kompozycja wygląda pięknie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten sznurkowy środek mi bardzo pasował do clematisu ;)

      Usuń
  3. Bardzo oryginalna kompozycja. Kwiatki jak zwykle piękne i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dorotko, te kwiatki same się robią :)

      Usuń