czwartek, 14 lutego 2019

Albumik

Hejka :)

Chciałabym Wam zaprezentować mały album o wymiarach 15x15 cm,
 ale który pomieści aż 23 zdjęcia w formacie 9x13 :) 

Album powstał dla chłopca o imieniu Staś, o czym mówi nam okładka i tagusiowe imię, 
które wycięte zostało wykrojnikami alfabet tagi oraz tagi.
Całość utrzymana jest w tonacji niebiesko-szarej z elementami zieleni i żółci,
a wykorzystałam tutaj głównie kolekcje dostępnym w naszym firmowym sklepie papierów
Wykorzystałam zarówno małe bloczki, duże zestawy, karty do projekt life jak i zestaw dodatków.
 Nie obyło się również bez użycia naszych niezastąpionych banerków, i tak w tym projekcie wykorzystałam Baner D i Baner M.

Ponieważ nie przepadam za całkiem płaskimi pracami moje "upiększania" albumu przyklejałam na taśmie dystansowej, dzięki czemu ozdobne elementy są bardziej wyraziste.
Nieskromnie napiszę, że wyszedł mi całkiem słodki i pojemny albumik :)

A oto "króciutka" lista materiałów użytych przy tworzenia tego albumu:


 
 


Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za uwagę i każdy pozostawiony po sobie ślad
oraz życzę twórczego czwartku

6 komentarzy:

  1. Prześliczny!! Piękne papierki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne połączenie różnych kolekcji , świetny albumik !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album, taki radosny dzięki tym wszystkim dodatkom. Piękna pamiątka będzie po włożeniu tych najważniejszych zdjątek:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumik wYszedł słodko i niewinnie dzięki dobranej kolorystyce i dodatkom

    OdpowiedzUsuń