środa, 3 kwietnia 2019

W fioletach

Witajcie w środku tygodni :)

Chciałabym Wam przybliżyć moją fioletową pracę w formacie DL.
Oczywiście powstała z wykorzystaniem papierów firmy Craft'o'clock, której kolekcje znajdziecie na naszych sklepowych półeczkach Tutaj :)
Wykorzystałam tu papiery z kolekcji Lavender Hills oraz Nowości -  Greenery Charm.
Oczywiście pojawiła się gaza, stempelkowa lala :) tasiemki - tutaj czarna w kratę, odpowiednia tekturka oraz kompozycja kwiatowa. Kwiaty wykonałam z foamiranu w kolorze ecru i białym oraz wykrojników Nasturcja duża i Nasturcja mała. Jak pojawiają się kwiaty to tylko w towarzystwie zielonych listków, które wycięłam wykrojnikami Liść oraz Fasola



DO wykonania tej kartki wykorzystałam: 
 
 

 Życzę twórczej środy i dziękuje za każdy pozostawiony po sobie ślad

7 komentarzy: