czwartek, 25 maja 2017

Dla 3-latki

Witajcie czwartkowo :)

Dzisiaj delikatnie, bajkowo  - praca dla małej poszukiwaczki przygód.
Oczywiście za bazę posłużył mi papier Rembrant, który bardzo lubię za jego biel i delikatne satynowe wykończenie. Delikatne i kuszące pnącza wykrojnika fasolki wplotły się idealnie w ten projekt oraz w delikatne maleńkie kwiaty szczęściarza, które wycięłam z papieru akwarelowego a uformowała na dostępnej u nas macie do formowania kwiatów. Papier ten świetnie się sprawdza przy tworzeniu kwiatów, a można go u nas dostać w formie bloku A4 lub pasów 14x29cm, które swą wielkością są dopasowane do naszych maszynek wycinająco-tłoczących. Środeczki tych maluszków zdobią mini srebrne kryształki, które również rozrzuciłam po pracy i dają złudzenie deszczyku lub kropel rosy :) .
Napis wycięłam przy pomocy wykrojników z alfabetem tagowym i podkleiłam na pełnym tagu z zestawu uzupełniającego. Całość oczywiście połączył niezawodny klej magic.



W pracy wykorzystałam następujące materiały z APScraft:




 Pozdrawiam serdecznie

11 komentarzy:

  1. Śliczna kolorowa i wesoła karteczka. Która mała dziewczyna nie chciałaby takiej odjazdowej pamiątki. Piękności:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Małe dziewczynki (i nie tylko małe) lubią wesołe bajkowe kolorki :)

      Usuń
  2. Piękna karteczka,mała dama będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam taką nadzieję, że była zachwycona :)

      Usuń
  3. Rewelacyjna karteczka....taka radosna, aż uśmiech sam się pojawia na buzi jak się na nią patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszy fakt, że wywołuje uśmiech na twarzy :)

      Usuń
  4. Ale słodka, choć jestem już od dawna dorosła to sama bym z chęcią chciała taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń