środa, 31 maja 2017

Pudełko do wina

Witajcie :)
Pamiętacie ślubny exploding box, który prezentowałam dwa tygodnie temu? <<klik>>
Poproszono mnie o przygotowanie do kompletu pudełka do wina.
Ja używam pudełek eko, wyciętych z trójwarstwowej tektury.
Wieczko ozdobiłam kompozycją kwiatową. 
Między większe kwiaty papierowe i foamiranowe wcisnęłam maluszki z wykrojnika Szczęściarz
fioletowe środki to pręciki oszronione
Dodałam gałązki z ulubionego wykrojnika Fasola oraz zielone kropki akrylowe.
Jednak najważniejszą ozdobą są prześliczne srebrne obrączki :)








Pozdrawiam, Magda :)


Ze sklepu użyłam:







5 komentarzy:

  1. I wyszedł rewelacyjny komplet.
    Cudne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  2. I wyszedł rewelacyjny komplet.
    Cudne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko na wino. Delikatne kwiatki i kolorystyka dodaje mu elegancji. A te obrączki wyglądają rewelacyjnie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny komplecik,aż dech zapiera,przepiękny

    OdpowiedzUsuń