piątek, 26 maja 2017

Eksplodujące pudełko dla mamy krok po kroku

Witam dzisiaj serdecznie w ten szczególny dzień.  Jak wiemy (oczywiście, że pamiętamy) dziś Dzień Matki i na pewno każdy z nas spieszy do swojej mamy z życzeniami. 
Ja z tej okazji zrobiłam eksplodujące pudełko z kwiatami i chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić prostym kursem krok po kroku jak go robiłam. 

Wyciełam bazę 10x10cm. W sieci znajdziecie dużo kursów jak je zrobić. 


Wyciełam sobie elementy do boxa które będę chciała użyć przy ozdabianiu. 
Użyłam do tego maszynki do wykrojników.


Naszykowałam sobie materiały ze sklepu APScraft. Nadają się idealnie.  Listki są cudowne.  Taśma którą widzicie na zdjęciu jest po postu fantastyczna.  Konieczne muszę zaopatrzyć się w większą ilość. 
Oczywiście półperełki i napis wycięty z wykrojnika literki w postaci tagów są tutaj niezbędne. 


Wyciełam również elementy do obklejenia bazy, kwadraty o 2 mm mniejsze niż ścianka bazy. Mają ok 9.8x9.8mm.
Przyklejalam je wszystkie na płasko oprócz spodu w środku boxa którego przyklejalam na podwyższeniu. Użyłam do tego ścinki tekturki. Polecam taki system zamiast taśmy czy kosteczek 3D. Tanio a efekt ten sam. 


Kolejno przyklejalam swoje elementy wcześniej wycięte.


I obkleiłam wieczko wybierając inny odcień papieru niż użyłam do spodu boxa.


Do ozdobienia środka jak i wierzchu użyłam tekturek. Tutaj widzicie tekturkę 3D doniczkę, która posłuży mi do umieszczenia bukietu kwiatów. 


I następnie wyciełam, potuszowałam i uformowałam róże z foamiranu.



Zrobiłam kilka innych kwiatuszków do których jako środki użyłam pręcików szronionych.


Oczywiście tekturka Kochanej Mamie znajdzie się na wierzchu. 


Wspaniałej taśmy użyłam do zrobienia kokardki.


I napis który odrobił jedną ze ścianek pudełka.


A tak wygląda skończony box. Jest bardzo prościutki a jaki efektowny. 







Mam nadzieję, że choć troszkę spodobał się kursik i zachęce Was to robienia takiego typu upominku i nie tylko dla mamy. 
Wszystkim mamom życzę dziś cudownego dnia i zadowolenia se swoich pociech. 

A te materiały użyłam w swojej pracy






Pozdrawiam serdecznie
Karolina/Craftolina






7 komentarzy:

  1. Piękna inspiracja,dziękuję za kursik krok po kroku.Pudełko jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się tutaj patrzy, to wydaje się być takie proste zrobienie takiego boksa. A to niestety wcale nie jest takie proste :) Tobie wyszedł on prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za kursik, na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolinko super box. Nie robiłam nigdy takiej pracy ale kursik sobie zapisuje może któregoś wolnego dnia spróbuje stworzyć choćby samo pudełko. Kwiatków nie umie wiec coś innego wymyśle:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za tak miłe komentarze. Pochwalcie się swoimi pudełeczkami jak zrobicie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe pudełko, pięknie ustrojone. Róża bossska 😃 Pomysł na wykorzystanie resztek tekturki jako dystansu super !

    OdpowiedzUsuń