piątek, 19 maja 2017

Gość maja - Created by Ebi

Witam wszystkich Czytelników bloga APScraft.

Bardzo dziękuję za zaproszenie na "gościnny występ" :)

Mam na imię Ewa, jestem autorką bloga created by ebi.
Mama tegorocznej maturzystki. Perfekcjonistka. Nie zawsze optymistka. Miłośniczka koloru różowego (byle nie w nadmiarze). Jeśli nie kartkuję, to czytam.
Dokładnie w lipcu minie pięć lat prowadzenia przeze mnie bloga Created by ebi.
Moje robótki sprawiają mi ogromną satysfakcję, są wspaniałym sposobem na relaks oraz przyjemne i twórcze spędzenie czasu. Ciągle poszukuję i próbuję nowych rzeczy (w ramach szeroko pojętego scrapbookingu). Generalnie zdaję się na intuicję i tworzę pod dyktando tego, co mi "w duszy gra", dlatego w moich pracach jest duża różnorodność i swoisty 'free style'. Najczęściej wykonuję kartki, ale moją ulubioną formą jest exploding box. Z przyjemnością tworzę albumy i albumiki. Chętnie też nadaję nowe życie różnym pudełkom, pudełeczkom, słoiczkom.
Link do mojego bloga: http://ebikreatywnie.blogspot.com/







Pozdrawiam serdecznie



9 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki. Zachwyciła mnie ta z błękitem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło bylo poczytać. Piękne kartki 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki.
    Pierwsza i ostatnia przykuły moją uwagę. Są tak niepodobne do siebie w stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczności, wzroku nie można oderwać od tych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne oryginalne prace, szczególnie te ukwiecone wywołują zachwyt:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ super kartki. Najbardziej urzekła mnie morska i ukwiecona urodzinowa na 18tkę.
    Podziwiam, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne! Zaraz zajrzę na bloga Ewy, dziękuję za inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń