niedziela, 28 maja 2017

Z okazji urodzin

Witam w ten piękny poranek :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę urodzinową.
Tło kartki to papier akwarelowy, na który nałożyłam maskę - siatka. 
Dodatkowo ozdobiłam je przeźroczystymi kropkami akrylowymi.
Główną ażurową ozdobę wycięłam z brązowego papieru Pustynia -  jestem nim oczarowana :) 
Ma przepiękny odcień brązu i jest bardzo gruby, 300 g.
 Idealnie wycina się w nim skomplikowane wzory i dobrze wychodzi z wykrojnika.
Wycinankę ozdobiłam tasiemką siatkową i ślicznymi, małymi perełkami.
Na koniec dodałam wielowarstwowy kwiat z wykrojnika Margaretki oraz liść.






Pozdrawiam i życzę udanego wypoczynku :)
Magda

Ze sklepu użyłam:






 





12 komentarzy:

  1. Pomimo że to nie mój kolor bo wolę jasne karteczki ten brąz fajnie na białym tle wyszedł. Śliczny tag i margaretka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna inspiracja,pustynny papier ślicznie się prezentuje na białym tle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka, fajne zestawienie kolorów 👍👍👍👍🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Ażur z pustynnego papieru jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, ten papier jest fantastyczny :)

      Usuń
  5. Niby taka stonowana,a ma tyle detali przyciągających wzrok...cudna.

    OdpowiedzUsuń