środa, 4 października 2017

Dziewczęco z shaker'em :)

Hejka

Pogoda nas nie rozpieszcza więc dla rozweselenia proponuję
dziewczęcą różowiutką  karteczkę z shaker boxem.
Bazę kartki wykonałam z "zachomikowanego" papieru bazowego,
niestety chwilowo jest on niedostępny a w tej roli sprawdza się rewelacyjnie
(i nie tylko w tej).
Shakera przyozdobiłam papierowymi kwiatami wyciętymi wykrojnikiem Nasturcja
pochodzącym z małego jak i dużego zestawu z papieru akwarelowego,
 który dostępny jest w dwóch wersjach:
jako paski papieru o wymiarach 14 x 29 cm (idealnie pasuje do maszynki typu Big Shot i nie tylko)
oraz w postaci bloku A4.
Dzięki macie do formowania kwiatów uzyskałam odpowiadający mi ich kształt,
a samo ich tworzenie jest dużo prostsze, przyjemniejsze i wygodniejsze.
Spod kwiatów wystają cudne listeczki, które pochodzą z nowiuśkiego wykrojnika Liść2.
Całość oczywiście dopełnia niezawodny baner M.






W pracy wykorzystałam następujące materiały z APScraft'owego sklepu:
Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczej środy :)

6 komentarzy: