niedziela, 8 października 2017

Kursik na kartkę typu shaker i kwiatki nasturcji

Witam dzisiaj bardzo serdecznie przy październikowej niedzieli. Z racji, że spodobała się Wam ostatnia moja karteczka z nasturcjami i shaker boxem, zdecydowałam zrobić kolejną, z kursikiem step by step.  Mam tutaj dużo zdjęć jak i dwa krótkie filmiki.
Mam nadzieję, że ktoś z Was skorzysta z tego kursiku i pochwali się rezultatem. 

Zaczynamy od przyszykowania potrzebnych nam materiałów. 
Oczywiście foamiran, w moim przypadku różowy oraz wykrojniki nasturcji, za pomocą których wytnę kwiatki. 
Wykorzystałam do mojej kartki kwadraciki z przeszyciami, digi stempelek od I love digi, buciki, cekiny i oczywiście folię do shaker boxa  ( tzw. Acetate, nie wiem jak się ta folia nazywa po polsku 😂😂😂 i czy w ogóle ma jakąś nazwę ). 


Takie piękne wykrojniki nasturcji


A takie kwiatuszki z tego wykrojnika wychodzą




Potrzebne są takie dwie ramki z kwadracików


Do jednej przyklejam za pomocą taśmy dwustronnej folię do shaker boxa.


Od tylnej strony ramki


Do drugiej ramki przyklejam stempel. 


Następnie za pomocą taśmy dystansowej przyklejam obie ramki do siebie wsypując do środka cekiny.
I taki wyszedł mi shaker box.


Tadaaammm 



Tutaj na krótkim filmiku chciałabym Wam pokazać jak formowałam kwiatki.




Przyklejam dwa kwiatki do siebie i dodaje koralik na środek



Listki wycięte z wykrojnika liść fasoli oraz wykorzystałam baner D 



Użyłam brokatu w proszku żeby rozświetlić kwiaty. 


Utrwaliłam brokat i kwiaty lakierem do włosów.  Brzmi nieprofesjonalnie???...
Ale sprawdza się i to jest najważniejsze a co najlepsze kartka świetnie pachnie. 

A tak ułożyłam wszystkie elementy i końcowy efekt tak się prezentuje :





 Użyłam:


Pozdrawiam i do usłyszenia
Karolina/Craftolina







7 komentarzy:

  1. O widzisz, człowiek ciagle uczy się czegoś nowego. A ja się zastanawiałam jak ta folia nazywa się po angielsku. Teraz juz wiem 😃
    A karteczka wyszła urocza. Słodziutka, cukierkowa. Pomysł na brokat i lakier zabieram ze sobą. Kwiatki pięknie się mienią.
    Kurs bardzo czytelny 😀 Zapewne niejedna osoba skorzysta. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę otworzyć filmików ☹️

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i bardzo przystępnie zrobiony kurs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny kursik, kartka wyszła ślicznie. Ja mam lakier do włosów już taki z brokatem, został się jeszcze z sylwestra :D też czasem pryskam nim kartki :) Heh fajnie, że nie tylko ja tak robię! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słów mi brak, jest cudna. Super kursiki.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie? jak sklejasz buciki ????

    OdpowiedzUsuń