niedziela, 19 listopada 2017

Gość oraz wyniki wyzwania #1

Witajcie w niedzielny poranek :)

Gościmy dzisiaj w naszych skromnych progach Tinę J, której oddajemy głos.

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jest mi niezmiernie miło gościć na blogu APScraft. 
Mam na imię  Tatiana, w blogowym świecie istnieję jako Tina J. Jestem mamą trzech wspaniałych córek. 
Swój wolny czas próbuje wykorzystać na rękodzieło. Głównie tworzę kartki i szydełkuję. Ostatnio również haft krzyżykowy wskoczył na top listę. W cardmakingu nie mam jakiegoś specjalnie ulubionego stylu. Lubię robić kartki wg mapek, lifty, tradycyjne czy C&S. Cały czas się uczę oglądając prace innych skraperek. Jeżeli ktoś ma ochotę to zapraszam do siebie na bloga: tiny-handmade.blogspot.com, na obejrzenie moich wszelakich prac.

Oto kilka moich  prac:




Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę świąteczną , bo święta już tuż tuż.
W pracy wykorzystałam: wykrojnik Clematis duży i mały, Bombka 3d, Baner D oraz papier Pustynia.


Dziękuję za gościnę. Pozdrawiam serdecznie


Zniecierpliwionych zapraszamy na wyniki naszego pierwszego wyzwania,
 którego tematem były Kwiaty w jesiennych kolorach.
Zgłosiliście mnóstwo pięknych prac lecz nagrodzić możemy tylko jedną autorkę pracy.
Praca, która zdobyła najwięcej głosów to:

http://karteluszki-reni.blogspot.com/2017/10/674-jesienna-kolorystyka-czekoladownika.html

a wykonała ją Renata - Karteluszki Reni :)

Serdecznie gratulujemy i prosimy o kontakt w terminie 7 dni pod adresem sklep@apscraft.pl

Życzymy miłej niedzieli
zespół APScraft

8 komentarzy:

  1. Tino piękne prace.
    Reniu gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję całemu DT za możliwość dzisiejszej prezentacji i inspirowania:)
    Życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tina piękne prace.
    Reniu gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mi miło, zaniemówiłam z wrażenia....Bardzo dziękuję całemu DT za docenienie mojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Reni.
    A karteczki Tiny piękne składaczki, podziwiam:-)

    OdpowiedzUsuń