środa, 1 listopada 2017

Na czarnym tle ...

Hejka

Temat posta zdradza troszkę co dzisiaj będzie :)
Otóż, w końcu udało mi się znaleźć "dom" dla świetnego napisu z Essów-floresów:
"Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem" - tutaj wersja powiększona.

Tym domem jest zmediowana beermata, którą pokryłam czarnym Primerem - Gesso.
Nie wiem czy wiecie, czy zauważyliście, że sklepowe półki APScraft powiększyły się o kolejny dział
  - MEDIA, a w nim różne różności między innymi czarne i białe gesso.
Ze względu, iż gesso jest matowe moje czarne tło pokryłam jeszcze werniksem.
Wracając do pracy świetnie wyeksponawał mi się wzór Ryfla, który nałożyłam przez maskę Ryfel,
a głębi nadała mu  farba/pasta 3d w kolorze perłowego srebra.
Bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskałam dzięki tym produktom.
Sprawne oko dojrzy niepozorną choć ciut groźną Czachę, którą przybrudziłam czarnym Primerem,
aby zbytnio się nie błyszczała :)
Dla rozjaśnienia dołożyłam scrapki z Baneru M wycięte w resztek papieru Kraftowego i Pustynnego.







Zapraszam do działu MEDIA :)
Tutaj materiały, których użyłam przy tworzeniu pracy:





Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku

6 komentarzy:

  1. Haha fajny tekst to po pierwsze-przydałby mi się czasami. Po drugie bardzo fajnie napis wygląda na czarnym tle i te dodatki niektóre niezauważalne na pierwszy rzut oka świetnie wkomponowały się. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A test jest niesamowity, ze szczegółami tak bywa, że nie zawsze wszystkie od razu zauważymy :)

      Usuń
  2. Niesamowita tabliczka. Super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca z super tekstem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, bogate tło a tekst jakże życiowy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń