niedziela, 28 stycznia 2018

Młodej Parze

Hejka

Jeszcze jakiś czas trwa nasze 4 wyzwanie,
którego tematem jest Praca scrapowa dla Nowożeńców,
a oto moja interpretacja tego tematu:


Kartka w formacie DL, ostatnio dość często u mnie gości :)
Bazuję na papierach Lemoncraft i oczywiście nierozłącznych kwiatach.
Tym razem kwiaty wykonałam z papieru akwarelowego i przy użyciu wykrojników:
Nasturcja dużaNasturcja mała oraz Clematis mały.
Środek w Clematisie to urocze brązowe jednostronne pręciki.
Kwiatom towarzyszą listki wycięte z papieru czerpanego wykrojnikami:
Spod dolnej części kompozycji kwiatowej wychodzą delikatne łuki
wykonane świetną białą taśmą zwaną krynoliną.
Jak dla mnie świetny dodatek :)


Spod kwiatów wyglądają nieśmiało tagi,
 których dziurki zabezpieczyłam miedzianymi nitami
i przewiązałam je naturalnymi lnianymi nićmi.
Natomiast pod tagami oczywiście gaza oraz w bocznej części pracy
wachlarz wykonany z beżowej taśmy siatkowej,
obie te warstwy dodaj pracy przestrzenności i lekkości.
Oczywiście nie obyło się bez uniwersalnego Baneru M,
który zdradza komu jest przeznaczona ta kartka.
Kropeczką nad i są rozrzucone po pracy samoprzylepne kryształki w odcieniach beżu i fioletu.
Na sklepowych półkach APScraft'u ją również inne zestawy kolorystyczne.


I na koniec jeszcze raz cała kartka :)


Życzę ciepłej, miłej i kreatywnej niedzieli
oraz zapraszam do wspólnej zabawy z nami 


Pozdrawiam

Do wykonania pracy użyłam









8 komentarzy:

  1. Piękna. Bardzo bogata, a jednocześnie niesamowicie spójna. Bardzo mi się podoba jej kompozycja.
    A kwiaty jak zwykle cudne. Muszę wypróbować do ich robienia papier akwareliwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :) A papier akwarelowy jest bardzo wdzięczny :)

      Usuń
  2. Super wykorzystana siatkowa taśma , piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie prezentuje się ta kartka, wszystko tutaj pasuje i jaki ciekawy papier ze spękaniami 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka, kwiatki są rewelacyjne i w pięknym kolorku. Świetna pamiątka dla młodych. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń