piątek, 5 stycznia 2018

Na zimowy ślub

Witajcie :)
Zapraszam Was na pierwszą moją inspirację w tym roku. 
Jest nią kartka ślubna w brązach i bieli.
Do jej przygotowania użyłam papieru Pustynia oraz papieru akwarelowego. Papier Pustynia jest bardzo gruby i pięknie się w nim wycinają scrapki o skomplikowanych wzorach. Oprócz tego ma wspaniały, ciepły odcień brązu. 
Kwiaty przygotowałam z białego foamiranu i wykrojników Clematis. Większe zrobiłam według mojego kursu a mniejsze tylko podgrzałam na żelazku, by wywinąć końcówki płatków. 
Środki z brązowymi pręcikami i zewnętrzne płatki posmarowałam klejem i obsypałam brokatem. 
Teraz ładnie skrzą, w sam raz na zimowy ślub:)
Na koniec moja ulubiona ozdoba: złote obrączki.
W przygotowaniu kartki pomocne były przeźroczyste płytki do maszynki oraz mata do formowania kwiatów.





Pozdrawiam cieplutko 💜

Ze sklepu użyłam:












11 komentarzy:

  1. Kwiartki śliczne jak zawsze! Obrączki tez super! ;) piękna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka - fajnie wyglądają te obrączki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Papier pustynia z bielą jest super elegancki.
    Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna inspiracja, ja także bardzo lubię papier pustynia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka-bije z niej elegancja. Papier pustynny z dodatkiem bieli pięknie się prezentuje. Kwiatki cudeńka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zestawienie kolorystyczne : zimowe kwiaty oprószone śniegiem połączone z piaskiem pustyni... śliczne kwiaty, cudna serwetka a obrączki jak prawdziwe. Brawo!

    OdpowiedzUsuń